21 februarie 2017

Visează-mi tu ceva

Dragostea mea, eu iar nu pot să dorm. 

Insomniile mele mă vor purta și în astă noapte prin lumea, neliniștile și visele tale.

Eu mă voi plimba pierdută printre gânduri și pregătită pentru încă o călătorie a ta fără de mine prin somn, tu cheamă-mă zâmbind atunci când ochii tăi arzând ar mai vrea, dar nu mai pot să mă privească.

Sărută-mă cald și așează-te cuminte peste brațul meu. 

Adormi!

Încerc, dar nu reușesc să te ajung din urmă. Te simt cum te lași alunecând înspre visare. 

Dormi!

Rămân iară trează știind că la un capăt din toate viețile noastre, dacă voi avea de ales, voi alege să te privesc tot pe tine.

Poate așa m-aș putea trezi într-o altă viață cu zâmbetul tău pierdut în mine și mi-ar fi mai simplu să te caut și să te găsesc din nou și din nou. 

Tresari ușor în somn și îmi vii mai aproape. Pare că ți-e senin acolo în visare.

Știi oare că deja mi-e dor de tine?

Dar tace dorul meu și tu dormi. Eu mai rămân să te privesc și în freamătul acestei nopți de nesomn.

Dragostea mea, în noaptea asta și doar de data asta, visează-mi tu ceva.  

Un singur vis pentru amândoi!