18 martie 2012

O seară cu Lara


Mi-am pus un pahar cu vin, am deschis larg fereastra, scriu și privesc din când în când noaptea.
Nu e nicio noutate pentru cei care au măcar o idee despre mine că Lara Fabian este una dintre artistele mele preferate și că muzica ei picură mereu prin venele mele de îndrăgostită. Am așteptat concertul ăsta cu sufletul și cu emoția primirii unui dar de neprețuit și nu m-am înșelat sperând mult de la această seară.
N-am să mă încurc în multe cuvinte. Spun doar că nu m-am așteptat ca Lara Fabian să fie atât de magică, de minunată și de frumoasă, n-am crezut că munca unui grup mic și entuziast de pe Facebook (care a pregătit 4000 de foi din inimă pentru ca Lara să știe că a fost așteptată) va antrena aproape toată sala, așa cum n-am crezut că voi rămâne atâtea minute după concert fără toate cuvintele.
În noaptea asta nu sunt bogată în cuvinte, în noaptea asta zâmbesc doar a bine, a liniște și a frumos.




Ar fi multe de spus și de comentat cu privire la public, dar în acest moment am să spun doar că da,  românii pot fi tare faini.  



Felicitări grupului care ne-a adunat atât de frumos la București într-o mare inimă. 







       
      
Asta i-a fost reacția la momentul ”surpriză”.
                                                                                                      
                                                                             
                                        

Foto: Emilia Nicolae


Foto: Lara Fabian - Page Officielle