3 august 2011

Răzvan, iubirea mea blondă!

  Răzvan are un merit în viața mea care mi-a modificat tot universul, Răzvan m-a învățat să iubesc. M-a învățat să spun, să arăt, să-mi asum aceste cuvinte, această trăire. Nu există conversație vorbită, scrisă, simțită, în care această minune blondă să nu-mi reamintească faptul că mă iubește.
Răzvan este copilul care adesori unește familia, este sensibil, delicat, cu părere care face mereu diferența, este copil responsabil și foarte lipit de sufletul meu.
Glumesc uneori cu el și-i spun că în ciuda tuturor aparențelor și a legăturii dintre noi nu este al meu. Râde și îmi răspunde: ba da, sunt.
Eu și Răzvan ne-am iubit din prima clipă împărțită pe un hol de maternitate, este un ceva atât de frumos și de al meu încât uneori mă copleșește.

Răzvan este . . iubirea mea blondă.

   De ziua ta, puiule, mă rog să-ți fie bine, să fii sănătos, să-ți fie acasă oriunde, să-mi zâmbești mereu cu iubire și cu drag. Îți doresc să rămâi un suflet la fel de cald și de frumos!
De ziua ta, Răzvan, îți repet, ca-n fiecare dimineaţă de 13 ani încoace, că TE IUBESC!