12 septembrie 2018

Sunt ceea ce gândesc, sunt ceea ce merit..

      În toți acești ani care au trecut peste mine am avut parte de oameni frumoși pe care i-am păstrat, de oameni pe care poate nu i-am meritat și care au plecat sau de oameni pe care nu i-am mai putut. Peste tot și toate am încercat să fiu un om bun, o iubită caldă, o mătușă și o nașă mișto, o soră, o fiică și o prietenă prezentă și implicată. Din toate astea, în unele ipostaze m-am descurcat mai bine decât în altele.
Uitându-mă în urmă, dar mai ales în prezent, spun cu asumare că nu aș schimba aproape nimic și pe nimeni. 
Am oamenii și viața pentru care am muncit și pe care îndrăznesc să spun că le merit.
Nu am regretul niciunui timp trecut, niciunui gest făcut sau nefăcut, niciunui om venit sau plecat, niciunui zâmbet arătat sau ascuns, niciunei iubiri consumate sau frânte. 

 
  
Mi-am asumat tot și toate:

      - sunt ceea ce gândesc

      - sunt ceea ce simt

      - sunt ceea ce merit

      - sunt tot ceea ce vreau să fiu.